individualuri saswavlo gegma
    საგანი: ბუნება
მიმართულება: სხეულები და მოვლენები
grZelvadiani mizani/ebi:
1.  მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა, ინათლისა და სითბოს მნიშვნელობაზე და შეუძლია მათი  ერთმანეთისაგან გაჩევა.ბუნ.III.3 (თვისობრივი მოდიფიკაცია)


2.  მოსწავლეს შეუძლია სიგრძის,წონის ტემპრატურის საზომი ხელსაწყოების ამოცნობა,ჩამოთვლა და გამოყენება.ბუნ.III.5 (თვისობრივი მოდიფიკაცია)



moklevadiani mizani

TariRi

1.1


მოსწავლე განარჩევს და ჩამოთვლის სინათლისა და სითბოს ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებს.

სექტემბერი

1.2

 მოსწავლე  ასახელებს და იცავს სინათლისა და სითბოს უსაფრთხო გამოყენების წესებს  ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

M
ოქტომბერი

2.1

 მოსწავლეს შეუძლია სიმძიმისა და ზომის საზომი ერთეულების ამოცნობა და  ჩამოთვლა.


ნოემბერი

2.2


 მოსწავლეს შეუძლია  სიგრძის,წონის,ტემპერატურის საზომი  ხელსაწყოების  გამოიყენება.
დეკემბერი
                                                               მიმართულება:დედამიწა და გარესამყარო
grZelvadiani mizani/ebi:


1.  მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ობიექტების ამოცნობა, ჩამოთვლა, ერთმანეთისაგან განსხვავება და სხვადასხვა საშუალებებით შექმნა. III.7 (თვისობრივი მოდიფიკაცია)

2.  მოსწავლეს შეუძლია  ბუნებრივი მოვლენების  ჩამოთვლა,დახასიათება  და მათი დაკავშირება წელიწადის დროებთან. III.8 (თვისობრივი მოდიფიკაცია)


moklevadiani mizani

TariRi

1.1


მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკურ რუკაზე ამოიცნოს, განასხვაოს და ჩამოთვლოს  ხმელეთის  და წყლის გეოგრაფიული ობიექტები.

იანვარი

1.2.

 მოსწავლეს შუძლია სხვა და სხვა საშუალებებით(ფერადი ქაღალდები,პლასტელინი,თიხა,მუყაო) შექმნას,სხვადასხვა გეოგრაფიული ობიექტები და ისაუბროს მათ შესახებ.

M
თებერვალი

2.1

მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს, ჩამოთვალოს და დაახასიათოს  ბუნებრივი მოვლენები.


მარტი

2.2


 მოსწავლეს შეუძლია ბუნებრივი მოვლენების დაკავშირება წელიწადის დროებთან.

აპრილი

                                    
grZelvadiani mizani:  

2. მოსწავლეს შეუძლია  ბუნებრივი მოვლენების  ჩამოთვლა,დახასიათება  და მათი დაკავშირება წელიწადის დროებთან. III.8 (თვისობრივი მოდიფიკაცია)


moklevadiani mizani:
2.2.
მოსწავლეს შეუძლია ბუნებრივი მოვლენების დაკავშირება წელიწადის დროებთან.


miznis Sesabamisi aqtivobebi
masala
sad sruldeba aqtivoba (klasi, resurs oTaxi)
masalis momzadebaze pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
aqtivobis ganxorcielebaze pasuxismgebeli piri
1
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს თვალსაჩინოებას (სურათებს) სადაც ბუნებრივი მოვლენებია გამოსახული, მოსწავლე აკვირდება თითოეულ თვალსაჩინოებას და ასახელებს ბუნებრივ მოვლენებს.მასწავლებელი უხსნის  წელიწადის რომელი დროსთვის არის თითოეული დამახასიათებელი, მოსწავლე აკავშირებს მათ წელიწადის დროებთან(მასწავლებლის სიტყვიერი დახმარებით)  აწებებს თვალსაჩინოებას ფორმატზე,რომელიც ოთხ ნაწილად არის გაყოფილი  წელიწადის  დროების დასახელებით.და აღწერს  წელიწადის რომელი დროსთვის რა მოვლენაა დამახასიათებელი.
თვალსაჩინო სურათები,ფორმატი,წებო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2

მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს  ვიდეო  ფილმს წელიწადის 4 დრო  და განუმარტავს თითოეული დროისთვის დამახასიათებელ ბუნებრივ მოვლენებს: წვიმა,თოვლი,მცხუნვარე მზე,სეტყვა,ჭექა–ქუხილი,ქარი,ცისარტყელა.და სთხოვს მას, ფილმში ნაჩვენები მოვლენები დაუკავშიროს დღევანდელ  გარემოში არსებულ მოვლენებს.მოსწავლე ასახელებს და  ამოიცნობს ამ დროისათვის არსებულ ბუნებრივ მოვლენებს და გამოთქვამს ვარაუდს  წელიწადის რომელი დროა ახლა.თუ უჭირს დასახელება, მასწავლებელი აძლევს სიტყვიერ მინიშნებებს.
 პროექტორი და ლეპტოპი.
    კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი






3

მასწავლებელი  ჩამოთვლის  წლის მნიშვნელოვან დღესასწაულებს, მოსწავლე  აკავშირებს მათ წელიწადის დროებთან და ახარისხებს ტანსაცმლის ბარათებს წელიწადის დროების  და ბუნებრივი მოვლენების მიხედვით, მსჯელობს მათ შესახებ.
ბარათებზე დახატული ტანსაცმელი სხვა და სხვა სეზონის მიხედვით
კლასი
სპეც. მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი





















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ადაპტირებული გაკვეთილი